LYCKLIG!

Jaaa jag vaknade jättelycklig idag! Först för att jag insåg att det bara var en mardröm att Emil varit otrogen och att min mor inte ville veta av mig, inge kul att förlora de två viktigaste i mitt liv!

Sen är jag så lycklig över att jag spelade teater igår! Det var så himla kul! Nästan 5 timmar med scener, prat och tips! Jag spelade en scen ur "Truly madley Deeply" som jag inte sett men det var såå roligt! Jag är värkligen född till teater, alltså jag mår så bra av det:)

Som min motspelare sa "This is not something we just want to do, this is something we have to do"!



Nu ser jag fram emot midsommarbuffen på IKEA!!! Efter lite drama över hur vi skulle ta oss dit så kommer vi äntligen iväg, JAAAA!! Är glad över att valet mellan bil eller motorcykel är det dramat vi har ;)
Glad Midsommar i förskott!!!

Kommentarer
Postat av: Mor

Vad härligt att du fick känna lycka!!!Ps:skulle väl aldrig hända att jag inte skulle vilja veta av dig!!!!!!!!! usch vad hemskt!!!DS härligt Emil där o jag här kram Mysigt med buffe´n Kramar mamma

2010-06-19 @ 11:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se