Ronja i Runyon

Runyon Canyon, ja det är min "Get - away" :) Dit går jag upp för att sitta i solen och för att skriva på boken min! Bara 20 meter utanför porten liksom! :)
Emil följde med en stund innan han åkte iväg till skolan. Jag satt kvar och skrev och kladda med plommon jag köpt på rea :)



Mitt stackars brännmärke!
Det har ändå gått några dagar nu sen jag brännde mig på avgasröret så det ser inte lika läskigt ut nu :) 





När jag kom in så hade Emil strängat om sin gamla gitarr som jag ska få ha tills han säljer den! Så på kvällen satt jag och sjöng och spela!
Det ska vi göra ikväll också! Wish us luck! Ikväll på Key Club smäller det ;) Vintage Love on stage!


Kommentarer
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

nejmen, jag brande oxa mig pa mc en gang i tiden. Men det var uppe pa insidan av laret. Sedan lag jag ute i solen och det blev varldens varsta blasa. Snacka om att det gjorde ont att sitta pa mc:n da :) Hoppas att gick bra ikvall. Puss

2010-06-05 @ 07:03:02
Postat av: modellen jenny wulff

hm, ja vet inte så mkt, men ja tycker den e bäst (A)<3

hmm, kommer inte ihåg om du skrv vad som händer idag, men ja ska tävla med min häst :) sj då?

2010-06-05 @ 07:38:44
URL: http://wuffan.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Härlig dag du verkade haft.skönt att ha en plats tt komma iväg till och sitta och ta de lugnt.va är de du skriver,blev nyfiken? Ja jo ja är nöjd med deras produkter fast som du säger kostar ju tyvärr en del.kram

2010-06-05 @ 08:19:58
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Mor

Härliga bilder!!! översta ser du riktigt små "farlig" ut på haha,Mysigt med dig o guitaren också!! också bränt mig på avgasrör på båge,runs in the family .Jag hållt tummarna så för Vintage love (älskar gruppnamnet!)

2010-06-05 @ 16:47:58
Postat av: Susanna

Åhh tack så mycket :) Den var super! :) Hoppas du har en trevlig helg!

2010-06-05 @ 21:46:59
URL: http://susstankar.blogg.se/
Postat av: malin

jag tror jag har kommit på det! det är till utseendet, fast det känns ändå inte rätt.. du är en blandning av två personer, Yazmina Simic som var med i idol 2008 och en tjej som heter Tova Winbäck, en storasyster till en som jag känner lite.. du kan ju kolla på facebook..



Men det nja, jag tror det är någon annan, men jag vet inte riktigt.. får klura mer! Det är väldigt frustrerande!!!

2010-06-05 @ 21:47:21
URL: http://alittlebitheavy.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla mellan benen på sista bilden. HAHAHA:..:):):) hahahahahaha ja dööör av skratt här. ja vet att de e dina lår.

2010-06-09 @ 11:11:09
Postat av: Brandith

Haha! Min gamla kjol! Kul att se att den får vara med om äventyr i ännu en världsdel. Australien, Asien, Sverige och USA avklarat. Vad näst?

2010-06-09 @ 14:02:02
Postat av: Brandith

HAHA! Jag missade totalt! Vem skrev kommentaren ovanför min? Sjukt kul ju!

2010-06-09 @ 14:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se