Saknar mest

Jag gick ju egenom lite gamla bilder från sverige och då kom jag över denna. Trots midsommar och fina natursverige så är det det här jag saknar mest!



Min kära mor på balkongen! Jag blir så glad av denna bild :) Riktig sommarfrukost med mamma i solen, vad är bättre än det ?! :)

Nu när Emils pappa är här så saknar jag min familj extra :) Midsommar är inte riktigt midsommar utan familjen tycker jag. Kanske extra för jag är här också. Årets midsommar var mest tråkig, sällskapet ville ju inte göra något! Men jordgubbsglassen och grädden och jordgubbarna var smaskiga :)
Nu är jag supertrött, berättar mer sen godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Mor

vad gullig du är!!!! Jag blir också glad av den bilden o känner känslan ,vad mysigt vi brukar ha med våra sommarfrukostar,jag saknar också det o dig,men det tar vi sen igen !!!! Vi brukade ha mysiga vinterfrukostar också men håller med dig ,alldeles speciellt med solen o värmen o balkongen o oss så klart Kramar mamma

2010-06-27 @ 23:36:56
Postat av: Emma

gud vad jag älskar din blogg!

btw. vad står la la land för ? :) är de nåt speciellt eller ba äre så haha

2010-06-29 @ 19:07:00
URL: http://emmalundback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se