Sex and The City 2

Jag hann ju inte berätta hur den underbara dagen avrundades, med Sex and The City 2! (SATC2, ser ut som sats eller nåt haha gillar inte, så jag skriver ut ;)

Jag och Emil åkte till "Universal City Walk" där de har en bio, men tyvär måste jag säga att jag blev riiiktigt besviken :(
Emil tyckte den var superbra, t.om. bättre än ettan! Jag tyckte inte ens det var nå snygga kläder i tvåan!
Haha jag måste se filmen igen för jag hade nog alldeles för höga förväntningar haha!

Jag gillar inte förvätningar, det är det allt är byggt på i livet, filmer, kärlek, födelsedagar... speciellt i min hjärna haha!
Det var ändå supermysigt, vi satt och mumsa på doritos, godis, choklad och en 2 liters läsk som vi smugglat med oss in :) 







PS. Min åsikt om filmen räknas inte förrän jag sett den igen - UTAN FÖRHOPPNINGAR haha! Jag vet att jag egentligen älskar den :)  Inte undra på att recensenter sågar asbra grejer. Everything is all about expectations!
DS.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej! Va kul att bo i usa, bodde där en månad förra sommaren, bästa tiden i mitt liv hitills! hoppas du har de bra :)

2010-06-01 @ 23:43:54
URL: http://agnesallgens.blogg.se/
Postat av: Mor

ja jag vet verkligen vad du pratar om Ronja!!! expectations ! jag längtar efter att sen ,filmen alltså.......Å vad snygg neonguitarr utanför Hard rock!!! snygg donna utanför filmskylten också!!!

2010-06-02 @ 10:51:53
Postat av: Jenna.

Åh, Har drock cafe! :) Dit måste jag verkligen någon dag, punkt slut! :)

Så filmen var inge bra? Jag tvekade på den men känner att jag måste se den ändå! :)

Haha, jag tycker att det är roligt att rita så det där är mitt tidsfördriv! :)

Jag bor ju på ett elevhem, och måste flytta två rum bort, det suger totalt! Så nu måste mitt gamla rum vara kliniskt rent och sånt och sen måste jag flytta alla jäkla grejer! Väldigt jobbigt alltså! :)

2010-06-03 @ 01:21:31
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har inte sett filmen än men ska göra det snart! Har hört att ettan är bättre än tvåan fast tvåan är roligare:) Plus att de va för lite sex i tvåan haha!

2010-06-03 @ 22:54:18
URL: http://emmalundback.blogg.se/
Postat av: malin

aaaaaaah jag blir galen! Du är lik någon person men jag vet inte vem! Har funderat skitlänge men jag får inte fram det, asjobbigt!!!

2010-06-04 @ 22:30:23
URL: http://alittlebitheavy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se