Städning Part II :)

Haha ja idag har vi städat, städat, städat! OJ vad jag sov dåligt inatt, helt orolig och vågade knappt blunda för jag var så rädd haha! Sov t.om. med strumpor på mig haha för ville inte ha bett på fötterna haha så komiskt! Det blev så traumatiskt igår haha nämen sån skillnad när man ser och inte bara vet!

Efter massa skrubb och städning så gick vi upp på taket och badade :)
Och nu ska vi åka till flygplatsen och hämta Emils pappa! JAaaa vad kul, han har aldrig varit här så vi får se vad för skojj vi tar med han på:)



Ja det här behöver vi nu efter all städning HAHA! Doktor massage haha! (en skylt från när jag var i Bulgarien)
Kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: Mor

Hoppas det blir "bettfritt" hädanefter!!! Hälsa Roffe också !!! kramar

2010-06-10 @ 09:30:26
Postat av: Jenlen

Hej..hoppas allt är bra med dig! Behöver också ta tag i städningen hemma..inte allt för roligt bara.jobbigt att inte kunna sova på

nätterna får ta igen de i natt ist.kram

2010-06-10 @ 11:41:18
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Ja dom är riktigt bekväma med! Dom kostade 370kr :) Jag har bestämt mig för att behålla dom, har även gått i dom ute nu ett tag på stan, och det gör ont i fötterna efter ett tag haha :( Men jag ska lära mig att gå i dom snyggt så jag får öva, hehe

2010-06-10 @ 12:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se