Too young for this sh%t! ;)

Haha ja man brukar ju säga "Im too old for this sh%t" haha men jag säger Im too young for this sh%t!

Jag var på film-audition häromdagen som gick bra -inte yes! jag är bäst bra, men bra :) - men det som fick mig att fundera var att casting directorn hade glömt lägga fram manuset för min roll så jag plockade den enda kvinnliga rollen som fanns bland manshögen :) Den rollen var jätteintressant och hade en bra dialog, men när jag kom in till regissören så kunde jag ju inte läsa för den rollen eftersom att det är en äldre roll, en mamma roll. Så jag fick läsa den unga rollen direkt ur manuset som jag inte ens sett, och det var inte alls lika intressant!

Det är de äldre rollerna som oftast har djup och är roliga att göra, så jag får väl ligga i solen och få lite rynkor så jag kan få äldre roller haha! ;)



Väntar... ;)

Ja! Sen träffade jag en gammal vän som jag inte sett på evigheter! Det var supermysigt, vi satt på en filt i North Hollywood-parken och pratade med massa snacks i munnen :) Jordgubbar, banan, ostmackor, cranberries... men hennes söta dotter tyckte det var roligast att tugga på plast :)

Uppdaterar mer om turistandet med Emils pappa sen, nu ska jag passa på att vila när jag för första gången fått iväg karlarna själva ;)


Kommentarer
Postat av: ingrid Larsson

Söta syster! Vacker bild på dig! Som vanligt:)



Klart du kommer få nåt bra jobb ändå, fast du inte är gammal:) Håller tummarna för att du snart får napp, puss puss

2010-06-24 @ 09:42:10
Postat av: Big SiS

Håller med andra systern. Jättefin bild. Snart dyker det säkert upp ett manus som handlar om nån störd tonåring:-) Allt är ialla fall en erfarenhet i rätt riktining. Hur kan Hollywood missa en snygg och intelligent tjej som dig, nåja inte länge till. Och Timbaland går säkert på Oscarsgalan också ..ha ha

2010-06-24 @ 10:06:37
Postat av: maja

sv: åh tack så mkt :D

aha, vad skoj .. stor flytt o flytta långt bort alltås inte inom Sverige om man säger så :p

haha ;)

ah det har jag, ja det ska jag för sommarlovet brukar oftas gå fort..tiden går fort när man har roligt :D

KRAM

2010-06-24 @ 11:01:41
URL: http://majjastenberg.blogg.se/
Postat av: Mor

Håller med syrrorna dina !!!Väldigt vacker bild där du fångar solstrålarna!Idag var jag sent ute här eftersom jag pratade med dig till morgonkaffet haha kramar mamma din <3 <3 <3

2010-06-24 @ 11:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se