Turist på nytt! ;)

Ja man blir ju det när man har besök :) Jättekul, då får jag och Emil åka runt och se massa saker igen :)
Idag var vi till "Griffith Park Observatory", ett måste om man är i LA! Vi gick runt och kolla i museeumet och sen på planetariumshow ala cosmonova :)

Jag och Emils pappa med LA bakom oss!





Emil och Rolf :)

Här bevisas att jorden snurrar! Med ett pendel...klot:)







Rolf och Albert Einstein!

Sen fortsatte vi turistandet och åkte till Hollywood Reservoir, en inhängnad damm kan man säga haha! Så tyvär kan man inte ens doppa fossingarna ;)









Tack för självutlösare! :)

Ja, jag hinner knappt sätta på datorn när man har finbesök haha, vi är ju ute och flänger hela tiden;)
Men kul att vara turister på nytt! ;)
kramar!

Kommentarer
Postat av: Mor

OHHH vilka härliga bilder!!! "Turistande" på hög nivå,jättebra nu får ju jag se också haha älskade bilderna fina vyer!!! vackert innifrån planetariet mm också.Einstain o Roffe verkade finna varandra :-)Kram <3

2010-06-16 @ 10:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se