Inte tillräckligt GANGSTA ;)

Jajusste häromdagen så höll jag på att sminka mig för en audition till en TV serie. Jag behövde se lite hårdare ut än vad jag gör på mina headshots så jag fick ta till lite eyeliners och en hård blick ;)

Gangster - latina istället för prettypretty ;)



Wanna mess with me?! HAHA skojja! Jag är nog för prettypretty, inte tillräckligt gangsta haha, man skulle helst ha tatueringar också. Kul var det iallfall även om Emil blev lite rädd hehe ;) När jag gick in i rollen alltså :)
kram på er!



Kommentarer
Postat av: Big SIS

Jättesnyggt sminkat.

Men va inte rädd för att göra det ännu tuffare.

Kul att se lite mer annorlunda bild på dig

HOppas det gick bra

2010-07-01 @ 09:55:30
Postat av: Mor

Håller med Latino gangsta,tatueringar går väl att ordna finns ju fejk nu som är verklighetstrogna!!!

2010-07-01 @ 11:49:59
Postat av: Bizzy the bonesnatcher !

Hej hoPP !

Ronja du ser vacker ut utan spackel med häftigt att se dig i lite annourlunda "utstychlar"

2010-08-22 @ 12:01:38
URL: http://svennebanan.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se