Venice Beach orättvisa!

Jaa venice beach! Jag äälskar att vara på stranden, bara att ligga och mysa i solen!!! Resultatet ser vi idag haha alla 3 är superbrändra haha! I love it! Emil och Rolf gick omkring på stranden och badade medans jag låg i lugn och ro och njöt av solen då...

En polisbil kommer in på stranden brevid mig! Och ger böter till en stackars glassförsäljare!!! Jag blir så himla upprörd! "It's illegal to sell anything here without a permit" Alltså jag blir jätte upprörd! Den stackars mexarn gör ju bara folk glada! Såklart kommer 2 polisbilar till för back-up och tolk, kom igen gör någon nytta istället! Ta polisbilarna och kör upp några kvarter bort i Ingelwood där det "händer så mycket"!!! Men det är väl för jobbigt!

Jag såg glassvagnen rulla iväg och förstog varför många inte gillar poliser ... men det finns ju bra poliser också! :)



De har målat om vakttornen i massa galna färger, typiskt Venice, där är det helt galet! Bara massa tokar som springer runt :)

Jag och Roffe längs Venice Boardwalk i en av alla våra disskussioner :)





På hemvägen var det massa traffik så motorcyklarna överhettade så vi fick gå av i Beverly Hills och kyla ner dom. Men jag brydde mig inte, jag stog och dansa :) mår ju så bra av att vara i solen, får sån energi och blir så glad! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

kul att se Roffe med lackra t-shirten. Har folk fragat vad det ar? det gor de ju hela tiden har.

2010-06-26 @ 06:17:08
Postat av: Mor

Håller med dig Ronja angående glassförsäljaren riktigt upprörd blev du!!! Syns att du o Roffe är inne i ert samtal! oh vad jag gillar "Dans"kortet !!! härligt att du fick soldag!!

2010-06-26 @ 20:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se