Älskar att få saker gjort!

Ja, jag vet inte hur jag började haha jo! Jag skulle hämta en sax och så började jag sortera i lådan som den låg i haha! Sortera kvitton, kuponger, knappar osv... och medan jag ändå höll på så ville jag sortera verktygslådan! Jag köpte en ny verktygslåda på IKEA (haha typ en plastbunke, nämen den är genomskinlig, men har handtag:) Det var jättekul! Sorterade även rumskompisarnas skruvar och bitsar haha, jag älskar verkligen att sortera och få ordning på saker!

Sen sorterade jag in tvätten som vi inte hunnit plocka upp.
Det var ganska mycket tvätt men jag är ändå såhär glad när jag sorterar tvätt! HAHA;)



Haha Inte riktigt såhär mycket tvätt ;)
(Det här är från när jag var på en galen utförsäljning där det var högvis med kläder utslängt på marken för 1-10 dollar styck!)
Hoppas ni får en toppendag!


Kommentarer
Postat av: KIKKI

tack så jättemkt! =)

2010-05-26 @ 08:51:33
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Mor

Haha vad rolig du är hjärtat jag studsade först o tänkte näääe så mycket tvätt kan de väl inte ha ,ser ju ut som min veckotvätt när alla bodde hemma haha.Jag vet ju Ronja...som också älskar sortering! Kul

2010-05-26 @ 10:40:16
Postat av: Mor

Ha en toppendag själv!!!

2010-05-26 @ 10:41:43
Postat av: HelloNicki

Hej sötnos!



Gissa vad jag har köpt :)



Kram!

2010-05-26 @ 22:42:33
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se