Aqualounge

Ja lite uppdatering nu:)
Helgen avrundades perfekt! med att jag fick ett mail om ett acting-event på Aqualounge i Beverly Hills! Första eventet jag lyckas få reda på (JAAAAA!) så klart jag drog iväg - även om jag är en riiiktig hemmatjej som knappt vill gå utanför dörren om det inte är jobb:) Men det här var ju i princip jobb, träffa människor i branchen:)

Så efter att först ha designat nya visitkort och åkt och printat dom ett par timmar innan haha så vaxade jag såklart benen i sista sekunden också haha och duschen tog halva kvällen haha (så seg på att ta mig iväg;) så kommer Emil hem från sitt rep och plockar upp mig. Svårt att vara finklädd på MC:n men vi lyckades bra;)



På Aqualounge som typ har ett rykte för att vara "lite ghetto i finkvarteren" hahaha! Anordnat av teatercommunityt Backstage, därav posningen med deras tidning;) Lite suddigt den till höger, men jag tyckte aquariumet var så fint!

Vi var nog de yngsta där, men det var ju perfa! Då är de etablerade:) Gick superbra, både jag och Emil delade ut en bunt visitkort och träffade massa trevligt folk. Haha en man kom fram och såg mig som en stark vision som "frun" i hans film, klockrent! Fick träffa hela hans crew och det verkar lovande! Nu håller vi tummarna på jobb:)





Haha så sjuukt kul tyckte jag som skulle hem på MC:n! HAHA! Som tur var så hade jag byxor med mig:)
Jättekul kväll!

Kommentarer
Postat av: Mor

Vilka tuffa bilder !!! Snyggt!!!! Men det fattas en tror jag,det ligger uppe två med dig o Mc´n COOLa.

2010-05-25 @ 11:25:50
Postat av: Mor

Ohhh vad kul att det var ett bra event.Håller tummarna för jobb!!!!Lät upplyftande i vilketfall som helst KRAM

2010-05-25 @ 11:29:00
Postat av: Jenna.

Hoppas hoppas på att du får jobbet nu då! :)

Nu är jag bara förkyld, så det är skönt att eländet nästan är över. Skönt att höra att det går bra för dig och att du mår bra :)

Jag såg bilderna och blev stormförtjust men första gången hade jag inte en aning om att det var till min ära! Jag blev i alla fall superduperlycklig, och jag är så avundsjuk på dig som fick se det i verkliga livet! :) Kram på dig :)

2010-05-25 @ 13:33:01
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/
Postat av: anno

Tack desamma!:)

2010-05-25 @ 15:53:29
URL: http://annnoss.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Tack, ett av dom gick bra iaf =)

Måste säga att jag tycker hjälmen verkligen fulländar outfiten på sista bilden haha

2010-05-25 @ 19:45:51
URL: http://estory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se