BBQ Time!

Igår så var det "fipplardag" = vara hemma och fixa saker :) Jag gjorde en jättefin header och donade med kodningar till bloggen. Glömde bort att äta haha inte bra, men det blev ett mål iallafall:)

Upp på taket och grillade! Medan vi väntade på maten så gick vi till jacuzzin och doppa tårna,
men det var för hett så det gjorde för ont att sitta kvar haha!
Här är Emil A.K.A. "Da BBQ-man" ;)



Mums! Vi grillade korv, kycklingspett och jag gjorde to.m ett marsmellow/äppel-spett!



Den fantastiska utsikten uppifrån taket!
Men vi gick ner för det drog så kallt haha och så kom vi fram till att par  ibland (oftast:) håller sig för sig själva och myser:) Jag ville iallfallal inte sitta med gänget som satt där och gav otrevliga vibbar. Kaxighet är något jag inte gillar, speciellt inte uppe på vårt tak haha! Eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Mor

Vilken mysig avslutning på dagen,läckert o gott!!!

2010-05-11 @ 11:32:10
Postat av: Mor

Underbart kort ,återigen....

2010-05-11 @ 11:33:01
Postat av: Mor

Är det Månen ? eller en skapelse i neon av filmbolag? haha vackert!

2010-05-11 @ 11:34:53
Postat av: Mor

Finns ingen anledning stå ut med kaxighet o obehagliga wibbs i onödan !!! wibba tillbaks haha särskillt inte på "erat" tak kramar

2010-05-11 @ 11:36:47
Postat av: Daniii

Fiin blogg :) kram

2010-05-11 @ 16:00:17
URL: http://daniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se