Dagens Outfit:)

Jag älskar "dagens"! Alltid lika rolig att fota och alltid lika rolig att kolla på andra bloggares "dagens":)
Jag klämmer in den här jag:)



Skor och Legins från Forever 21, Tshirt H&M och halsband från mor!

Jag älskar legins! Sååå bekvämt och snyggt tycker jag :) Och har alltid varit ett fan av enfärgat och simpelt, inte massa krusiduller och tjafs överallt. Men nu har jag faktiskt blivit bättre på det och tycker om det med!
Ja får ju inte glömma örhängerna jag fått av min söta pojkvän ;) kram sålänge!


Kommentarer
Postat av: Mor

SNYGGT!!! halsbandet kommer från guldfynd kram mamma

2010-05-20 @ 12:39:26
Postat av: Maritza

Guuud så fin du är! Du har nu en ny läsare av din blogg:) riktigt kul att höra vad du har för dig nuförtiden! Massa Kramar Maritza

2010-05-20 @ 12:39:33
Postat av: Johanna

Hejsan! Alltid kul att de människors dagens outfit, snygg kombination! :)

2010-05-20 @ 13:00:32
URL: http://rosvallare.blogg.se/
Postat av: hedde

fin blogg ;)

2010-05-20 @ 13:43:02
URL: http://mummsbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se