Hollywood/Highland

Ja jag lovade ju mer bilder från "Hollywood/Highand" / "Kodak-centrumet" :)
Och jag tycker att man ska hålla det man har lovat eller det man sagt! Det är en väldigt viktig egenskap tycker jag:)

Affärerna och restaurangerna går som i en cirkel upp, våning efter våning, med elefanterna högst på toppen! (pelarn börjar på andra våningen så det är mer än på bilden, även om jag måste säga att som ett shoppingcenter så är det inte mycket att hänga i julgranen haha! I julgranen, då snackar vi farsta centrum eller skärholmen! Ja det är sant, inte så bra shoppingcentrum här faktiskt!

Men mysigt är det :)



Kodak Theater, det är där inne Oscars-galan håller till! Den ska jag på en vacker dag :)




↑ "Chineese Theater", en superkänd biograf (som aldrig visar bra filmer haha!) och bilden till höger är fotat uppifrån och innifrån centrumet, ut mot gatan till "El Capitan" och "Jimmy Kimmel Live" (vet inte om Jimmy sänds i sverige, det är typ som Jay Leno)
Förvirrande med alla olika teatrar och namn kanske, men allt e på samma ställe, som från sergel till kungsträdgården i Stockholm... ett block bara!

Haha ja nu behöver ni aldrig åka till Hollywood, det var turist-turen det ;)

Nu ska jag fixa mig nåt att äta, hörs sen! Kramar

Kommentarer
Postat av: Mor

Fina bilder som vanligt! ja Jimmy kimmel har gått här några avsnitt vet ej om det går nu på någon kanal.

2010-05-21 @ 11:08:51
Postat av: Mor

Såg du att det är någon tävling för bloggare här på Bloglovin? UR .Nu har man ju faktiskt fått sig en sightsing i Hollywood ,härligt <3

2010-05-21 @ 11:12:31
Postat av: Rebecca

Ja visst var dom läckra!



vad kul att du är i hollywood och lever livet, superkul att se dina bilder.

2010-05-22 @ 11:40:30
URL: http://bessis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se