I Love Time

Jag älskar verkligen tid, att ha tid och att ta sig tid! Tillsammans med Emil och min familj så är tid högt uppe på kärlekslistan haha ;) Emil undrar ibland om jag har för mycket tid haha, ibland gör jag sådana onödiga saker haha, som denna ram som jag photoshopade så jag skulle kunna se om den skulle passa som vit istället för svart!

Black...


Or white?!

I did not do like Michael ;)

Idag har jag tagit mig tid att sortera massa videoklipp och donat:)
Och så hade jag tid att se den underbara filmen "How Stella got her groove back"
Gamla goda minnen gör att jag älskar den filmen, men något saknas tycker jag som resencent haha!
Den får 3 1/2 Ronja solar av 5!

®®® r

Kommentarer
Postat av: Mor

Tycker inte alls det är konstigt!!! allt sådant som du beskrev tar en väldig tid....Jag tyckte den svarta var kanonsnygg till bilderna! ÅÅÅÅÅ Stella ...älskade den filmen Ronja ,det kommer du väl ihåg?!Hur har du det med skrivandet,hoppas det flyter på...Kramar i mängder från mamma din

2010-05-08 @ 15:44:11
Postat av: Mor

Lustigkurre där lol Michel....

2010-05-08 @ 15:45:26
Postat av: Brandith

Absolut svart! Mycket snyggare till bilden. (Håller absolut med Rossan här.) Haha, svar typ 200 år senare :P Men första semestern för Judith, så nu försöker jag catch up. har läst alla blogginlägg i felvänd ordning och är förhoppningsvis snart tillbaka där jag inte längre hann läsa. Men du skriver så mycket kvinna! Hur ska man hinna läsa?! (Men det är ju bara bra så man har koll på dig såklart! :D)

2010-06-09 @ 14:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se