Kanonhelg!

Ja, lördagsmorgonen började kanske inte så bra för våra grannar hade lämnat ashög musik på och gått iväg. Så inte mycket sömn där! Vid halv 4 tiden så fick jag nog och knata ner till vakten haha! Musiken slutade iallfall några minuter efter:)

Lördagen fortsatte däremot superbra, vi tog varsin motorcykel och jag fick lära mig vägen till kära IKEA! :) Home Sweet Home;) Vi åt köttbullar och Emil köpte mini kaktusar haha, jättefina!

Vi åkte runt lite sen avslutade vi dagen med att ta hissen upp till våra grannar (andra grannar;) och hängde med dom. Jättekul hade vi, vi spelade jenja (?) och jag åt massa persikadip! MUMS!



Stacey, Eric och Emil



Helt koncentrerade haha! Vi knäckte ;)

Jätterolig helg! (Har inte hunnit skriva förän nu för jag har knappt varit hemma:)
Fortsätter skriva imorn, nu måste jag sova. kramkram

Kommentarer
Postat av: Mor

Vad Kul att du haft en sådan bra helg!

2010-05-24 @ 12:25:40
Postat av: Mor

Det där spelet är ju jättekul,visste inte det hette Jenja...men nu vet jag pussar o kramar Mor

2010-05-24 @ 12:27:08
Postat av: Mor

Så du vet har bloglovin något tekniskt fel nu som bonniers lovat åtgärda inom en vecka stod det.Jag blev konektad med en annan Ronja också haha 20 år ,mamma o hade varit på husbåt,blev en överaskning i morse innan jag såg att det inte var du <3 haha, kram

2010-05-24 @ 12:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se