Nyttigt!

Godmorgon! Jag åt nyss frukost haha, för mig kl. 3 på eftermiddagen:) Det är inte nyttigt, att vänta så länge!
Men vad som är nyttigt är att starta dagen med en bra frukost! Jag äter oftast havregrynsgröt med frukt i och blev tvungen att fota, det var så fina färger så man blir glad! :)

1 dl havregryn och  ca. 1 1/2 dl vatten, thats it! Jag har ALDRIG salt i för det är bara onödigt tycker jag:)

Havregrynsgröt är ju inte känt för att vara så gott haha men om du har ner en banan och ca. 5 jordubbar i som du delat så blir det supergott och nyttigt! ...Gärna så att själva gröten täcks av frukten också :)



Mindre nyttig frukost är tex. massa mackor, socker, fil&flingor med sylt,
pannkakor med sirap och dessutom en klump smör på toppen haha!
Men det är klart man får unna sig sånt ibland :) Som här! :)



Ät och må bra, eller hur?! :)

Ligger nu och solar på golvet i mitt rum och reser mig inte förrän solen går ner ;) kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mor

vad härligt första gången jag tyckt att havregrynsgröt ser läckert ut!!!kan det bero på frukten som täcker gröten den gråa????!!!!Typ bland det nyttigaste man kan äta till frukost!you go girl!kram

2010-05-12 @ 11:35:30
Postat av: Jenna.

Jag provade, och det var ju underbart för att vara havregrynsgröt! =) Kramar!

2010-05-12 @ 20:49:39
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se