Ocean Park

Jättemysig dag! Jag älskar solen, allt blir så mycket roligare när den är framme och värmer mina kalla händer (dålig blodcirkulation:)
Idag åkte Sofia och jag ner till "Ocean Park" för att hänga med Alex och Ryan. Konstigt nog så har jag aldrig varit där fast det ligger mellan Santa Monica och Venice Beach! Det var jättefint med massa småbutiker längs storgatan (heter Main street:) och så gick vi lite i blåsten längs stranden:) 



Sofia på bakgården hos Ryan, med en Starbucks i handen som alltid ;) ↑
Jag↓







Jag fortsatte dagen själv med mitt "kolla-i-affärer-mode" haha, ingen vill vara i min närhet då haha! (drygt 2 timmar på H&M:)
Sen kom Emil och mötte upp mig i Santa Monica och vi åt sen middag längs 3:rd promenade. PIZZA!!!



Nu e jag heelt slut och har ont i hälarna haha, dags för lite vila :) Hoppas ni får en kanonhelg! Kramar

Kommentarer
Postat av: Josefine

vad fin blogg du har:D

2010-05-22 @ 23:17:14
URL: http://josefinep.blogg.se/
Postat av: Lina

OMG skit snygg blogg!

tack för kommentaren:)

Ledsen men har inte varit på datan länge så det är därför ditt "svar" blev sen

oxoxoxoxo

2010-05-23 @ 13:36:29
URL: http://cupcakegeek.blogg.se/
Postat av: Alicia

fin blogg kollar gärna min:)

2010-05-23 @ 13:42:14
URL: http://isthissomething.blogg.se/
Postat av: Mor

Finfina tjejer ,på utflykt!!!Vilken grym promenad,ser vackert ut men lite tomt?haha lite ovanliga palmer också.

2010-05-23 @ 15:26:05
Postat av: Mor

Vilken läcker Budda grafitti! Blev hungrig av goda Pizzabilden!Blygsam bit han tog där Emil:-) KRAMAR

2010-05-23 @ 15:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se