Puss på er!

Puss på er läsare som gett mig så fina kommentarer, blir jätteglad :) Tack! Och puss på dig mamma som alltid är så stöttande! Pratade just med mammsen och som vanligt blir det inte korta samtal haha! Jättemysigt:)

Jajusste jag fick ett mail tillbaka av en agentur! Men vet inte hur legit de är för de är inte "listade" på SAGs hemsida.. (SAG är den största föreningen för skådisar kan man säga)



Nu ska jag och min favvofrisyr ("kotten på huvudet" som en av mina närmsta vänner brukar säga haha) gå och göra oss iordning (haha typ halv 3) och ut på promenix! Måste ha frimärken till tackkorten jag ska skicka till agenturerna :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: andy candy!

Ny show case bild!!!! =)

puss tillbaka! / AF

2010-05-20 @ 00:10:05
Postat av: Mor

tack tack för de rara orden!

2010-05-20 @ 09:59:06
Postat av: Mor

Jättemysigt i går när vi prata o chatta ps kotten på huvudet gillar jag med Ds Puss Puss tillbax

2010-05-20 @ 10:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se