RING RING!

Ja snäälla ring då:) Jag har ju gjort utskick till en massa agenturer och vill inget annat än att dom ska ringa!
Hur kan ens liv hänga på ett telefonsamtal haha! Nämen det är inte lätt att komma in i branchen, jag går på alldeles för lite teater - auditions och enda vägen till att ens få tag på bra auditions är via en agent!

Jag kanske ser för allvarlig ut på mitt "headshot", de kanske tror jag är en kaxig diva haha som inte går att jobba med ;)



Eller?! Dags att byta headshot? ...

Idag blir det nog till att fixa tackkort som jag kan skicka till dom... ja tyvär så är det mycket smöreri i Hollywood haha, och jag gillar verkligen inte "schmoozing" !

Om ingen ringer denna vecka så är det bara påt igen bara :)
"Ring Ring"... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

S

jukt!!! Som du ser ut borde du ha huvudroll direkt

2010-05-19 @ 00:02:47
Postat av: TVILLINGARNA

kul :D bli medlem i statist.se

2010-05-19 @ 00:34:39
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Betthina

Ja exakt dem :D Ja visst är dem :D

Ja så nu kan jag sluta vara orolig över det :P Men nu blir det ju prov framöver :S usch...



Ja, varför inte ;) hihi



Måste bara poängtera hur söt du va på den bilden i detta inlägget :D kram

2010-05-19 @ 01:04:46
URL: http://trassligkaktus.blogg.se/
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

Talamod, min talangfulla syrra. Ga ut pa en gathorna och sjung for full hals tycker jag, sa blir du sedd. Jattefin bild. Alskar orhangena oxa. Jag vet att du kommer att "make it" Ibland tar det bara lite langre tid.

Puss och kram

2010-05-19 @ 05:18:03
Postat av: A

åh, vad kul med mc :D

2010-05-19 @ 07:26:05
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: MALIN

jag hoppas du får en fin onsdag! :)

2010-05-19 @ 08:13:51
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Jenna.

Det är en jättefin bild, du får inte byta! :) Du får som fram en viss attityd, att du kan om du vill får jag känslan av.

2010-05-19 @ 09:01:45
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Instämmer med alla de andra inläggen,känslan Jennna fick av bilden får jag också när jag ser den,o jag vet ju att allt du vill klarar du!!!Sen är det trist att det ska vara så mycket falskspel o smöreri för att ta sig fram!Men bre på mackan bara haha Så länge du inte tappar den du är,svårt men säger samtidigt var dig själv!!!

2010-05-19 @ 11:24:10
Postat av: Mor

Kommentaren var ifrån mig alltså men det förstod du väl:-)Man får lite ABBA feeling här haha Ring Ring bara du slog en signal....Det gjorde ju jag :-)Ha en bra dag <3

2010-05-19 @ 11:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se