Ronja-Dag:)

JAaa vilken mysig dag! När inga datorer är tillåtna:) Ingenting som tar massa onödig tid, bara vara med varandra, det är mina favorit dagar det!

Efter att ha pratat med mamma i telefon och Emil kom tillbaka från att ha köpt sin nya gura så började vi dagen med att  åka till en liten damm i Beverly Hills:) Jag köpte färsk frukt på "Cantaloop" till frukost som jag avnjöt där :) (en dollar kostade det bara, för jag hade såklart kupong;) 









Emil fotade när jag satt i hans knä :)

Sen fortsatte vi mot stranden! fter lite MC trubbel så slog vi oss ner på Topanga Beach!





Kommentarer
Postat av: Mor

Vad vackert!!!Mysigt där vid dammen !!!!vad härligt kunna köpa färsk frukt slicad i mugg!

2010-06-01 @ 11:18:12
Postat av: Mor

Jag tycker om palmkortet också,som ett mönster,snyggt!!!

2010-06-01 @ 11:19:29
Postat av: Jenlen

Lät som en super mysig dag! Gott med färskt frukt..

2010-06-03 @ 08:06:34
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se