Shop til I drop!

Haha! Jajusste jag och Emil var ute och promenera häromdagen och han bjöd på middag, supergod pesto pasta!
Sen gled vi förbi "forever 21", usas svar på H&M ungefär (lite sämre kvalitet:) där jag trötta ut stackars Emil. Men han höll sig bizzy med (JAJUSSTE!) min nya telefon som han gav mig:) (så han kan leka med;)  Min gamla fungerade inte så bra, knapparna hade typ slutat reagera haha! Den är superfin och är Palms svar på Iphone haha många "svar på" :)

Iallafall jag hade sålt min gamla motorcykelhjälm (haha för 30 dollar till en snubbe som skulle spreja den vit och klä ut sig till spermie haha!) Så jag shoppade loss för hela 23 dollar! En sommarklänning, en kjol, en t-shirt och ett par sandaler! Galet!!! Allt detta fick jag för då ca: 170 svenska kronor!!!



...och ingenting var på rea!!! Hur ska man någonsin klara av att återvända till sverige?! ..... ;)

Kommentarer
Postat av: Mor

Helt otroligt! Vilket pris! vilka snygga grejer dessutom!

2010-05-10 @ 12:57:46
Postat av: Mor

Klänningen enbart är ju värd guld!

2010-05-10 @ 12:58:42
Postat av: Mor

urfina sandaler också,Vilken fynddag!

2010-05-10 @ 13:02:55
Postat av: Mor

Vad kul att du fått en ny telefon också!Hoppas den går att ringa med också!Jag menar det är så mycket andra finesser på typ Iphone,så strålande om man kan ringa haha

2010-05-10 @ 13:05:28
Postat av: Mor

Bra betalt förresten för en spermie lol

2010-05-10 @ 13:07:17
Postat av: Mor

Hälsa Emil också från "svärmor" o tacka för att han är så GO kramar från mamma

2010-05-10 @ 13:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se