Uphottad post :)

Puh! Nu är tackkorten färdigskrivna och pennorna uttorkade haha nä men nästan, jag offrade to.m mina "design-pennor" (Pantone). Jag skrev korten för hand så det blir mer personligt! Thank You, thank you, thank you... :)





↑  Åh jag blev så glad på postkontoret idag för de hade så himla fina frimärken :) man blir så glad av dom!
Vi gick ner till postkontoret vid "kodak-centrumet" där många turister håller till (ja kanske inte mest på posten men i centrumet haha) så jag fotade såklart inne posten för även det är upphottat till turisterna :)





Emil med tröjan jag har gjort till honom :) I ♥ RL = Ronja Larsson såklart :)
Mer bilder från promenaden kommer sen! Kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNA

fina bilder :D

2010-05-20 @ 08:27:39
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Mor

Vilket jobb,skriva massa tackkort bara för att de tagit emot ansökningarna ! snyggt!Frimärket var ju för vackert Penseèr (som betyder Tanke)Tål kyla o lite frost,nyttig information från blomtokiga mamma haha

2010-05-20 @ 10:10:20
Postat av: Mor

Läckert postkontor!!! O viken mysig t-shirt du gjort till emil! kram mor

2010-05-20 @ 10:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se