Tjejkväll på Hotel Cafe

Sofia och jag åt middag ihop i all stress att ta sig iväg :) Det blev en sista minuten grej vilket jag inte alltid är så bra på :) (förutom sista-minuten-flyg ;)

Sofia med flatbreadpizzan och den goda fetaostsalladen hon bjöd på, efkaristå (haha min version på grekisk stavning av tack :) Sofia är halvgrek:)  







Jag i vår lobby!
Efter maten så drog vi till Hotel Cafe här nere i Hollywood...



Jag och Sofia posar innan konserten :)
(Jag vill ha olika kategorier så jag fortsätter i ett nytt inlägg... :)

Kommentarer
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

mumsigt varre. Jag vill oxa ha. Skicka Sofia till mig i NYC

2010-05-16 @ 04:28:01
Postat av: Anonym

Massa gott,till två godingar kram

2010-05-16 @ 10:46:22
Postat av: Ina

Wow, vad god pizzan såg ut! Är den hemmagjord? :)

2010-05-16 @ 10:49:49
URL: http://inakarlsson.blogg.se/
Postat av: Big SiS

Du och Sofia skulle ju kunna vara systrar

2010-05-18 @ 09:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se