Uppskatta det lilla :)

Världens bästa pojkvän som gav mig ett paket! Jag tycker väldigt mycket om att klämma på paket (helst sådär mysigt mjukt med natur papper) så Emil ville överaska mig med det på en helt vanlig dag:) Det spelade ingen roll vad som var i, jag öppnade inte förrän efter ett par timmar och mycket tjat senare :) Ville ju inte öppna då kan man ju inte klämma längre haha!



När jag väl öppnade paketet så blev jag gladare än någonsin! Det var blyertspennor, men inte vilka som helst, jag har velat haft en sån röd penna i evigheter! Hade en förut som jag blev helt kär i så det var något speciellt med den:) Och det visste min kära Emil:) Så roligt att ge present till mig sa han för att jag uppskattar det så mycket.


Ja jag uppskattar verkligen "småsaker", de är oftast de viktigaste tycker jag :)  Jag sa att jag tyckte han skulle ha sparat tills julafton för det var så bra present! Tack min älskling! ♥

Kommentarer
Postat av: Mor

Gu så gulligt!!! Blev lite tårögd där,så sant så ,små guldkanter är underbart!Vad rart av Emil!!!

2010-05-27 @ 11:22:10
Postat av: Mor

Rart av dig också som uppskattar det lilla !!!(Men det vet jag ju)När det är så här,tvåvägs/Då blir inte det "lilla" så litet haha det blir kärlek!!!Kram

2010-05-27 @ 11:26:43
Postat av: HelloNicki

Nu kan du se vad som gömde sig i påsen :)



Kram!

2010-05-27 @ 16:05:39
URL: http://HelloNicki
Postat av: Bella

Haha ja eller hur? xD

Tack detsamma :)

Kram

2010-05-27 @ 22:37:17
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/
Postat av: A.C

tackar:D



allt väl?:) Hoppas dagen har gått bra för din deL:D

godnattt^^

2010-05-28 @ 01:22:22
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Mor

Hade ditt inlägg på min FB vägg ,så tänkvärt för andra att se tyckte jag kram mamma

2010-05-28 @ 13:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se