BUFFE'!!!

Oj nu var det ett tag sen som jag skrev... kommer inte ens igåg vad jag gjort haha! Idag är jag iallafall mätt av Emils hemma buffe igår haha! Tokis, jag kunde inte bestämma vad jag ville ha till middag så han köpte med sig allt haha! Han bjöd på hemmagjord Pizza och köttfärspaj, lax med currykokosmjölksås med hemmagjort potatismos, pommes, tacos... galet! Mums Mums!!! Kolla in pizzan! Den godaste hemmagjorda som finns.. och STOR :)



Jag har varit till myndigheter haha och skaffat social security nummer (som personnummer här) och det gick smidigare än vad jag trott :) Nu känner jag mig mer välkommen här, nu när jag oficiellt får arbeta här också.
idag har jag ingen aning om vad som sker, men önskar er alla en trevlig lördag! Kram!

Kommentarer
Postat av: Mor

nu har hon glömt Mammas som jag brukade göra i långpanna SNYFT skojar bara är så glad se att ni tar hand om varandra,o Emil är så mysig med dig!Vad gott det såg ut !!! kramar o hälsa emil också

2010-05-08 @ 22:56:14
Postat av: Mor

Vad bra att du nu har ditt pers.nr over there,men jag ser faran haha mer o mer amerikaniserad haha

2010-05-10 @ 13:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se