I Kö till Kön!

Ja nu står vi i kö till kön haha på DMV (Department of Motor Vehicles) Jag har äääntligen fått mitt "social security number"! :) så nu är det dags att fixa tillbax mitt MC permit! Vi fick åka till ett kontor ända bort i Glendale för...

När vi kom till kontoret i Hollywood så var det såklart stängt! Varför?! Jo deras datorer fungerade inte idag... Det är alltid något, förra gången så stängde de hela byggnaden för att deras AIRCONDITION inte funkade haha VA?! Vad e d frågan om HAHA!







Emil i kön till att få nummerlapp till den andra kön! Och det här är bara utanför :)

Men precis där vi parkerade låg en AMETIST på marken, min månadssten! Det var ett tecken! Så nu e jag lugn :) kramkram från kristallronja;)






Kommentarer
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

Visst saknar man Sverige ibland? Fast i Sverige e det ju inte lika latt att fa korkort...hahaha. Grattis till Social Security Number!

2010-05-14 @ 04:57:05
Postat av: Ronja

Haha jaa sant så sant! Tack:) PUSS!

2010-05-14 @ 07:17:38
URL: http://laronja.blogg.se/
Postat av: Mor

Detta är väl typiskt USA ,kölapp för att få kölapp till kön!!!!! helt sjukt

2010-05-14 @ 10:26:37
Postat av: Mor

Tänk att man förr kallade Sverige för ett köland,men vi har väl aldrig kommit upp i den där köstatusen !

2010-05-14 @ 10:28:21
Postat av: Mor

Vilket fint tecken med ametisten!!! Då ska du se att det är öppet nästa gång :-)kramar

2010-05-14 @ 10:29:54
Postat av: jenan

sv: ja jag tycker det är riktigt häftigt, de är säkert dyra :P

2010-05-14 @ 11:28:59
URL: http://jenoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se