Valborg Eld...

...I mitt finger!!! AjAJAJ! Dagen började med en första gradens brännskada! Haha jag brände mig på gröten! Gick omkring med is i 3 timmar sen trodde jag skulle svimma, krystade som en gravid för att kunna andas där ett tag haha!
Sen fick jag iväg ett gäng "ansökningar" till olika agenturer, nu håller vi tummarna!

Efter mycket bra läkemedel och ett mindre kokande finger så åkte jag och Emil runt och avslutade dagen med en skum kaka jag baka haha och ett dussin rosor :) ...eller det blev 11 i slutändan för en åkte av i farten haha! 
Valborg började inte så bra men den slutade bäst! :)



Här är jag som skriver Emil i luften med en ficklampa! Den är en Emil-brasa!

Kommentarer
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

jatteballt med ficklampan. Stackars ditt finger som blev sa brant. Hoppas att du inte behover skingrafting for att reparera skadan...lol

2010-05-01 @ 22:44:03
Postat av: Mor

Vilken underbart vacker brasa!!! Härlig valborg! förutom brännskadan,saknade dig här hemma men är glad ni har mysigt!

2010-05-02 @ 12:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se