Choose Shoes!?!

Haha oj vilket dilemma jag hade igar ;) Jag tog Tbanan ner till downtown för att kolla in en affär ala ÖB som en kollega tipsat om HAHA! Det var grymt! Jag lämna Emil hemma eftersom jag kände på mig att det skulle ta tid :)

Jag var där i över 3 timmar haha, men då var det ju 3 våningar haha! Jag fastnade på SKO avdelningen där jag hittade ett par jättesnygga skoor som jag ville ha... men vilket färg_? AAAh min beslutsångest gjorde att jag provade skor fram och tillbaka över i 1 timme och 50 minuter! Jag gick iväg till jackavdelningen och provade ihop med svart jacka, beige jacka och vit jacka HAHA värsta projektet!

Vilken färg tycker du, svarta eller bruna?



Jag köpte dom svarta, ett säkert kort, passar till allt! :)
Det e liksom Southpole skor och kostade 140 svenska kronor! Me loove :)
Det får man ju knappt ett par flipflop för i sverige HAHA! ;)

kramkram!

Kommentarer
Postat av: Mor

Åhhhh jag vill ha svarta sådana önskar mig av tomten haha vad önskar du Ronja Inga många klappar i år men något ska vi ju ha vad vill du ha?? Skorna var ursnygga bägge färgerna men som sagt svart säkert kort!!Kram

2010-11-15 @ 01:33:39
Postat av: linnea

South Pole. Det market ar ju jattedyrt. Snacka om fynd. Jag vill ha de bruna, tack sa mycket lol

2010-11-15 @ 19:07:22
Postat av: hannah

ÄKTA RONJA!!!!! så omtänksamt av dej o lämna emil hemma haha. Ska du till sverige i december? jag och mackan ska dit 3-12 dec. Massa kramar!!

2010-11-18 @ 15:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se