3år med Älskling!!!

3 ÅR!!! Jag och Emil har varit tillsammans i 3 år! Och vi firar hela helgen vi (emellan lägenhetsjakten :)
Började i veckan då restaurangen brevid mitt jobb bjöd på lyxmiddag! (de ville vara snälla mot sin grannbyggnad iochmed att vi har en stor parkeringsplats de tycker om att låna hehe) Så jag bjöd med Emil såklart!

Musslor, finfin lax (25 dollar per rätt!) och exklusiv efterrätt haha det var suuperkul och jag var helt exalterad - GRATIS MAT! Jättekul med nya smaker, men helt ärligt så föredrar jag McDonalds och deras äppelpaj! :)





Igår så åkte vi upp till Hollywoodskylten och till "Bronson cave" A.k.a. Batcave, de har spelat in massa filmer där, inklusive Batman. De var filminspelning på G igår oxå, så vi stannade inte så länge. Haha jag joggade ner brevid Emil på motorcykeln haha det var kul, måste sett roligt ut!



THE CAVE :)



På kvällen gick vi på bio och såg RED haha bäästa filmen jag sett på bio på lääänge!!! Asrolig!!! Som Emil sa "De som recenserat denna film har uppenbarligen inte levt en dag på 80 talet" HAHA! Fattar inte att den fått så dålig kritik, den var ju superkul! :) 

E lite stressad nu... Nu ska vi ut och kolla lägenheter och fortsätta firandet av vår 3 års dag! :)
Kraaam♥

Kommentarer
Postat av: Mor

Vad härligt med ett blogginlägg igen!!!Mysiga bilder!!!Vad härligt höra att ni firar med lite god mat o bio emellan lägenhetsletandet!! Goa o fina ni är tillsammans på bilden i början kramar mamma

2010-10-31 @ 21:01:25
Postat av: Isabella V

GRATTIS pa trearsdagen kara bumbebjornar!

Massa kramar Bella,er lilla Uggla:)puss

2010-11-01 @ 06:20:13
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se