Nevada med David Hasselhoff!

Ja, jag tog mig iväg iallafall! :) Jag ville sågärna så jag köpte biljett kl.2 till geyhoundbussen som gick 4! Var nära på att jag missade den haha men springandes till busstationen på andra sidan Hollywood så jag hoppade på en mexare som skjutsade mig sista biten haha! Tack för det Miguel:)

Bussresan i sig e ju en historia försig haha: mentalt störd skakandes smutsig gubbe som ville gifta sig med mig, halvslirrig chips-smaskande man som förföljde mig runt vid bussbytet i San Bernardino -Stationsvakten steppade in och räddade mig- Prostata medicins historier berättandes av mannen i sätet brevid (bla.), Tourettsyndroms kille skrikandes ALLT möjligt genom resans gång -han spillde dessutom ut en öl på golvet som rann på mig och hela handen blev blöt i räddandet av medresenärers väska. Och om jag inte glömt nåt så var den sista incidenten en man som rökte på dass så vi stoppades av polisen och kastade av nikotinmannen... HAHA jag hade iallfall kul under de timmarna jag åkte till Las Vegas! Sen kom Emil och hämtade mig i Vegas :)



Till Laughlin och Riverside Hotel där allt var betalt, vilken lyx! Jag säger bara, BUFFE, BUFFE, BUFFE! :)





Det var såååå sjukt roligt och showen var jättebra! Såg den 2 dar i rad :) Hasselhoff var jättetrevlig och talangfull... och rolig såklart :) Mr. BIG från Americas Got Talent var oxå jättesjysste! (bilden precis ovanför till vänster) Och Emil han e såå grym! Kolla in hans gitarrsolo här!

Önskar att alla helger kunde vara sådär roliga!!! :)
Kramar!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow storryn är lika med min förutom att detta är häftigare!!! Från Hollywood till Nevada men personerna drabbade alltid mig också + händelserna men jag tar det hellre där!!!! Wow vilken tur o lycka att du kom fram safe!!! Härligt Ronja !!! The Hoff borde anställa dig också!!!!Eller du han!!!Senare! Kram <3 Mum

2010-10-09 @ 22:12:37
Postat av: Anonym

Buffe !!!!

2010-10-09 @ 22:14:30
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

Lattjo resa och glad att du klarade dig undan alla tokar. Jag tror inte jag tors prova pa Greyhound. Kul att ni lyckades spendera tid tillsammans i Vegas. Helcoolt!

2010-10-11 @ 04:09:08
Postat av: hannah

WOW EMIL VA GRYMT!!!!!!!!!!!!!!!! VILKEN JÄVLA GREJ ASSÅ så himla sjukt att de e på ritkigt!!!!! hurra för livets coola händelser!

All the best to emil



hannah

2010-10-12 @ 10:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se