Världens Bästa Emil!

Ojojoj nu var det lääänge sen :) Varit helt upptagen med nya jobbet plus att jag haft en kompis över på besök de senaste 2 veckorna!
Jättekul på jobbet, men blir så trött att jag knappt orkar göra nåt, deckar ju till tv:n haha! Håller ju på att somna nu kl. halv 9 liksom :)
Min motorcykel har gått i pension och e också trött haha! Även om Emil har lagat så e den inte så säker längre... Som tur är har jag en superEmil som skjutsar och hämtar mig varje dag! :)







Och sen när jag kommer hem så bjuds det på mys med tända ljus :) Tack världens bästa Emil! Puss!

Nu e jag tröött som kanske märks i mitt skrivande ?! :) kramar!



Kommentarer
Postat av: Mor

Ohhh vad mysigt att du orkade skriva lite igen!!!!har saknat bloggen!Fin bild där på Emil med flaggan vajande bakom,o ljusfylld balkong!Hoppas du får bli lite piggare sen !!! Kramar mamma

2010-09-09 @ 10:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se