Reklamfilm :)

Igår var jag statist i en reklamfilm borta på Los Angeles Sport Arena.
Det skulle föreställa en boxningsmatch, men det var så sjuuukt mycket rök att man knappt såg nåt haha!
Men lyckades ändå knäppa ett foto från set :)



En rökig bild på boxningsringen :)
Jag hostar fortfarande från igår för all rök! De sa att den var "non toxic", men kan inte vara bra att vara i såndär tjock rök i 12 timmar... Vi fick ju lunchrast däremellan iallafall :) Och egentligen ska man få "smoke-bump" haha som det heter, alltså mer betalt för att man utsätts för rök, det fick vi inte nu för projektet var non-union (det fick jag när jag jobbade på Captain America, flera hundra kronor extra! )

Men jag är glad att jag får så pass bra betalt överhuvudtaget, det är ju kul!
Och så fräffade jag gott folk och fick mer erfarenhet :)

Kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: mor

Vad kul ....inte med röken men med gott folk o erfarenheten.....Härligt

2011-04-30 @ 15:41:28
Postat av: lisacorneliaa§

Frågestund på bloggen! :D

2011-04-30 @ 16:22:18
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se