Sommar!

Ojojoj vad varmt det varit i dagarna! T.o.m JAG (som fryser i 27 grader plus ;) kunde knappt andas idag, plus att jag e så himla allergisk att andningen blev dubbelt så seg haha! Vi bor precis vid en pollenfarm haha nämen seriöst man ser när det flyger omkring i luften, och motorcykeln är helt gul-täckt varenda dag! 

När det är varmt måste man ju tänka på djuren också :) Jag tänkte att nyckelpigan som höll mig sällskap uppe på taket kanske var lite törstig i hettan, så hällde en droppe vatten till han (tror det var en han, det kändes som det haha...någon som vet hur man urskiljer pigorna? PIGORNA... e alla brudar eller?! Haha!!!)



Men han (hon? ;) vände om och hängde med spiken istället ;)



Älskar de här bilderna, de är så sommriga!


Nu ska iallafall jag gå och klunka H20 :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vilka härliga bilder!!!!! pigorna har inte tänkt på det...riktigt kul Kram mamma

2011-04-17 @ 21:43:07
Postat av: Malin

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 04:08:52
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se