On Set :)

JAAAA vad rooligt jag haft det! :) Känns som att jag lever på 40 - talet nu haha! Såå himla kul att vara "On Set"!
Det kändes riktigt bra när jag fick passerpass och gick igenom grindarna på Universal Studios :)
Och bara vara i den miljön gjorde mig så lycklig! (Inte för att det var just New York, hehe utan vid en inspelning ;)

Här är tant Ronja på Brooklyn's gator ... fast i Los Angeles ;)





(Fotplaceringen var en del av min karaktär :)
Jag var typ en volontärarbetare som var lite lös HAHA ;) De placerade mig nämligen med 3 olika män, så får se vilken "make" jag slutar upp med på vita duken hehe...om jag ens kommer med :)

Träffa massa jyssta skådisar och suuupergod mat fick man också! Och varm choklad och massa gott att snaxa på mellan tagningarna :) Det tog ett tag mellan tagnigarna för att alla gamla bilar skulle köra runt och komma på plats. Och så hade dom en vattenfyllt truck som körde runt och blötte ner gatorna så att det skulle se regnigt ut... det började regna lite på riktigt sen, och där stog vi i nästan 12 timmar och frös, det var KAALLT! Men det var det värt! :)

Haha det var kul när turisterna som var på tour på Universal åkte förbi och vinkade... klart jag vinka tillbaks! :) 
Ses snart igen Universals "Back lot"!

:)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Näe vad roligt! Så häftigt ju! Nu har jag inte hängt med, vad är det för film?



puss!

2011-04-12 @ 06:25:37
Postat av: Ingrid

jag läste lite mer på bloggen så fick jag svar på min fråga:) Kul Ronja! hoppas du kommer med!

2011-04-12 @ 06:27:03
Postat av: Anonym

Härligt se dig på en set!!! 40-tal eller ej du platsar!! kram

2011-04-12 @ 22:44:35
Postat av: Sandra

svar: Tack, vad kul att du gillar det ! Ja, det är det bästa ;) Nej det har jag inte, det är faktiskt min mamma som gjort det :)

2011-04-13 @ 19:56:32
URL: http://oneminute.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se