Home Is Where The Heart Is

"Home is where the heart is" tycker jag e så fint! Det står det på fasaden på ett hus i korsningen Vine Street och Hollywood Boulevard. Jag har tänkt mycket på Sverige idag och saknar det såklart! Nästan 4 år sen jag flytta hit till LA nu... WHAT?!
Hur kan det ha gått så snabbt!?

Vet inte riktigt vart mit hjärta är :) Sverige...USA? Båda! Halva här och halva hjärtat ligger och dunkar i Stochkolm haha!

Lite svårt att se, jag tog detta foto med min mobilkamera ↓



HOME         IS                                      WHERE         THE         HEART        IS

Och på andra sidan huset är det värsta coola fasadmålningen, som en stor ridå med målade fönster på!



Nu ska vi promenera förbi detta hus till "Pantages" som ligger nästan huset brevid på Hollywood Blvd. och gå på konsert. Fick gratisbiljetter av en kompis - till konsert med Paul Simon från Simon & Garfunkel!

Kram sålänge!


Kommentarer
Postat av: mor

Neej vad fint!!! Jag älskar också det uttrycket....men vad snyggt de gjort det i husfasaden!......vilken konsert var ni på?....kompis till Paul Simon?....inte illa!!!

2011-04-22 @ 17:03:45
Postat av: Ronja

Haha oj då! Blev lite fel, alltså inte kompis till Paul Simon, utan konsert till Paul Simon haha! Jag ändrade texten och gjorde det lite mer tydligt :) Puss!

2011-04-22 @ 20:51:46
URL: http://laronja.blogg.se/
Postat av: Edith

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 14:00:16
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se