Headshot Mani

Igår kväll satt jag hemma och mös och lyssnade på Neyo (3 almbums maraton;) och fipplade med mina headshot. Det är dags för ett nytt utsick nu när jag har lite mer energi :) (Jobba halvtid är det bästa som finns! :)  Jag satt i över 4 timmar och finslipa på min resume och på mitt cover letter som jag ska skicka med. Haha jag vet lite långsam :)

Sen har jag köpt jättebra kuvert med fönsterruta så att man slipper öppna kuvertet för att se min bild... oftast hamnar man ju i soptunnan innan de ens orkat slita upp kuvertet! TIPS! - Därför ska man helst inte försegla kuvertet.
Jag har ju redan agent haha oj då glömt skriva det :) Jag signade innan jul!! Nu är det nästa steg - utskick till casting directors.

Så nu håller vi tummarna! :)



50 kuvert för ca 45 dollar! Jag vet, men jag tror att det kan vara värt det.



Ja jag valde tillsut vilket headshot jag skulle ha iallfall :) Mycket bättre än det förra.
Tack Sofia för fotningen!

Vaknade på strålande humör idag med världens kreativitet!
För idag är ingen vanlig dag, idag är dagen före Ronja's födelsedag! Haha! Det har vi gått och sjungit ända sen i natt haha :)

Hoppas ni alla också får en strålande dag!
Nu till skapandet!



Kommentarer
Postat av: Mor

Underbart!!!!!hjärtat mitt!!!!Nu händer det!!! KRAM

2011-02-18 @ 23:32:21
Postat av: Mor

Gogumman alltid ......man vet aldrig vad som kommer runt kröken!!!!Det är det mest spännande med livet det är du uppväxt med!!! Härligt o KRAM

2011-02-19 @ 00:03:42
Postat av: Mor

Vilken fantastiskt bra ide med fönsterkuverten till fotona ....en bra investering !!

2011-02-19 @ 09:36:16
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

Borde oxa inkludera "If you intend to throw this beautiful photo in the garbage without taking a closer look, then save a tree and send it back to me" hahahaha Hoppas verkligen nagon tar din talang till nytta snart. Vill se dig pa stor bioduk eller pa tv i "all my children"

2011-02-21 @ 02:35:28
Postat av: BIG Sis

Det är ett otroligt fint foto, så jäkla snygga ögonbryn har du:-)

2011-02-22 @ 10:32:49
Postat av: Pia Östergren

Vad kul dina poster är. kommer verkligen att läsa igen! =P Ha en rolig vardag :)

2011-02-22 @ 21:33:04
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se