Runyon Canyon Reunion

Hejhej! Idag vaknade jag heelt lycklig! Mer än vanligt alltså, inte bara att allt känns bra, utan nåt slags extra välbehag :)
Igår så var jag och hajkade uppe i Runyon Canyon och det hade kanske lite med det att göra!?
Var ju ett tag sen jag rörde på mig sådär haha, lätt över ett halvår sen som jag hajkade i Runyon. Det var ju så lätt när vi bodde precis utanför ingången! Så igår blev det en fin reunion :)

Älskar den här gammla bilden på mig i Runyon Canyon... vart tog mina rosa adidasbyxor vägen?! :)





Jag och min kompis Patrick var iväg flera timmar och babblade längs det superlånga spåret uppe i vildmarken hehe ;)
Kom tillbaka med massa energi! :)



Hittade den här lilla kisen oxå haha tittar fram i gräset :)

Nu ska det fixas och planeras inför sista månaden i Los Angeles! :)
Önskar er en jättebra helg!
kramar


Kommentarer
Postat av: mor

Häääääääääärligt <3 (fin fina bilden där med utsikten mm som vanligt!) Massvis med kramar tillbax:-)

2011-06-05 @ 20:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se