Sån Lyster på Huntington Library ;)

Sån lyster, ja det är det verkligen, vår nya kamera fotar med sån lyster ;) Äntligen en kamera som kan göra det jag vill!
Igår var vi iväg till en jättefin trädgård i Pasadena med två kompisar. Det kostar liksom 20 dollar per person att komma in på "Huntington Library" trädgården men vi fick fribiljetter av dom, tackar tackar! :)

Hela dagen gick vi runt i olika trädgårdar och fota fota fota :)
Vi tog så sjuuukt mycket bilder, här är mina favvisar!









Emil fota ett ascoolt träd som vill kramas :)

Här är Stacey och jag i den kinesiska trädgården









Emil fotade på som en galning :) Här är jag i "Desert garden", den gillade vi mest! :)

Jättemysigt ställe, ett riktigt "kom undan" (göm undan.. haha vad det nu heter igen) i Los Angeles :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint ! fina bilder gumman min! kram bella

2011-06-13 @ 20:10:36
Postat av: linnea

du ar ju jatteduktig som bade modell och fotograf.

puss!

2011-06-13 @ 20:39:32
Postat av: mor

Instämmer med syrran din!!! Härligt att du varit där nu också!! :-)

2011-06-14 @ 21:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se