All My Polish ...?

Tjohoo och hej! Vilken underbar dag! Ja den började visserligen med att jag fick studsa upp ur sängen haha (Emil hann precis dra iväg och jobba) då rörmokarn kom och knacka på eftersom vi fortfarande hade stopp i handfatet. Han gjorde sånt väsen med maskiner och grejer, så jag hoppa in i flipfloppen och drog ut på stan i pyjamas :) Ingen märkte... ?! :) Skinnjacka och scarf som piffa upp "outfiten" hehe :)

Efter ett par timmar på H&M och Forever 21 (utan frukost, kläder, borstning av hår (eller tänder:) eller toa) så tog jag mig hem till fixat handfat, men skitigt badrum... Karlar! Haha alltså inte Emil, utan rörmokarn :) Solen sken så det gjorde inget :)

Jag blev så himla glad för jag hittade ett jättefint nagelack på 21:an, med massa silverflingor i som jag köpte.
Jag svida om till bikini och gick upp på taket och måla naglarna i solen!







Jag blev inspirerad att fortsätta skriva på en av mina låtar, den heter nämligen "All My Polish" - alltså nagelack, ej Polen relaterat ;) som jag börja skriva sommaren 2009! Oj vad tiden går undan.
Är lite osäker på namnet dock... vad tycks? Kanske "All My Colors" istället?

Så jag hade det jättemysigt jag, satt på taket hela dagen med "All My Polish" :)


Hoppas ni får en underbar dag ni med!
Kram


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Åh det låter skönt att ligga i solen! Låter som du hade en mysig dag trots den högljudda starten:)



puss puss

2011-03-23 @ 06:54:31
Postat av: Mor

Låter suveränt både dagen o all my polish,trots skitig toa .........men nu funkar det?! Härligt lack också!!! Vilken cool bild med lacket med palmen i bakgrunden...Kram

2011-03-23 @ 11:33:16
Postat av: linnea

Du tar sa jakla balla bilder :) Du sag sakert ut som en Hollywood stjarna i din outfit. Det ar ju sa de klar sig nar de ar ute och strosar har jag hort...hahaha

2011-03-23 @ 17:33:28
Postat av: Rebecca

SV: Haha ja de va en smart ide att ställa sängen där :) kanske blir så om jag inte får råd ;D

2011-03-25 @ 14:21:53
URL: http://rebeccamartensson.blogg.se/
Postat av: hannah

ronja i på stan i pyjamas har vi ju vart med om förut.. hahhaha

2011-03-25 @ 19:25:39
Postat av: Jenna.

Hej Ronja! :-D

Gud vad kul att höra ifrån dig igen, som jag har saknat dig! Tro det eller er, men så är det! :-)

Ångrar du att du sa upp dig från jobbet eller är det bara skönt? Kan ju vara lite svårt och ångerfyllt det där med jobb.

Men mig är det bara bra, och jag åker till Thailand om ungefär en halvtimme. Eller, börjar min långa resa dit i alla fall, för först flyger vi från Skellefteå till Arlanda. Så jag har något resefeber nu alltså! :-D Men fy vad jag längtar ändå!

Men skolan går det bara bra. Vi håller på för fullt att planera för balen (som jag håller på att fixa) det är mycket att göra och väldigt svårt, men kul är det! :-D Går det bra med musiken för dig? Du får lägga upp lite nytt på Youtube så att jag kan få ta del av din ljuva stämma mer! :-D

Hoppas livet leker, och att du får en trevlig helg. Tusen kramar till dig!

2011-03-26 @ 05:25:21
URL: http://jjjennifergustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se