Eko och Ego K(l)ick :)

Idag så räddade jag 46 kvadratmeter regnskog! ... Enligt Tropicana, så jag hoppas de håller sitt löfte. När man köper ett visst antal Tropicana juice så kan man skriva in olika koder för att rädda regnskogen. Det känndes bra :)

Då får man vara lite ego också hihi, jag har skaffat mig en IMDB pro profil! (International Movie Data Base)
Om man söker på Ronja Larsson på IMDB.com så kommer jag upp!

Klickar man in på min sida så rankas jag högre och just nu är jag på plats 239,001 haha!
Så klicka gärna på! :)



Kramkram

Kommentarer
Postat av: Mor

Perfekt både EKO o EGO !!!! Fina sidor Ronja !!!Jag har naturligtvis varit där o klickat :_) Kram

2011-03-12 @ 12:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se