Kvällens Outfit!

Gokväll :) Ikväll var jag och Emil iväg och firade en kompis födelsedag borta på Sunset Strip. Jag lägger upp mer bilder och berättar mer sen, men nu kvällens Outfit :)

Jag kunde såklart inte hålla mig från att använda mina nya röda skor :) Matchade med ett par röda örhängen också!


Kunde inte brstämma vilken bild så det fick bli ett fyrtal ;)

Topp & Örhängen - H&M (Priser..? Så många år sen.. :)
Byxor - Gina Tricot           -----   "  -----
Skor - Goodwill Second Hand $9.99! :)

(...Oj då, jag somnade visst med datorn brevid mig i sängen haha:) Och sen har vårat internet varit nere sen dess, så detta var iförrgår kväll :)

Skriver mer sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt!!!! Älskar dina nya röda skor :-)

2011-03-29 @ 11:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se