Lyckodag!

Igår så var det eventuellt min lyckodag Haha, jag hade iallafall en märklig känsla och ett väldans flyt :)
Jag och Emil hade inne - mys dag i och spelade spel, och jag kunde inte förlora! Det var helt sjukt vilket flyt jag hade. Vi spelade om och om bara för att bevisa min tur haha, så kom Emil på den brillianta iden att jag borde spela på lotter HAHA! Har aldrig gjort det i USA förut, men igår blev den första :)

Vi tog oss ut i ösregnet med varsitt paraply och drog in på närmaste liquor store och köpte lite lotter :)
"Fast cash" och "Fat Cat" verkade roliga, och sen en pokerlott eftersom jag verkade ha tur med kort.



Tyvär blev det ingen vinst på dom, men nu väntar vi på dragningen av "MEGA MILLION" på tisdag HAHA!

Kul var det iallafall! Hoppas att idag blir lika rolig :)
Kram på er och ha en tursam dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

du ar saaaaa sot ronja!!!

2011-03-21 @ 23:31:10
URL: http://iamfeelingfree.blogspot.com
Postat av: Linnea (favoritsyrran)

vantar pa att du delar med dig av vinsten till mindre lyckade familjemedlemmar...du vet....hmm....

2011-03-22 @ 04:19:40
Postat av: Mor

Goa <3 huvudsaken var ju tycker jag att ni hade kul!!!.....men hindrar inte att jag håller tummarna för megamilionen...Kram

2011-03-22 @ 20:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se