Snask & Fnask ;)

Halloj! Igår var jag och Emil ut på lång promenad för att filma lite scener till diverse projekt (eeh ja, massa olika på gång som vanligt :) då vi passa på att gå förbi pantbanker och en second hand butik som heter Goodwill nere på Vine (gatan Vine :)

Inne på Goodwill hittade jag värsta "stripper shoes" som Emil brukar säga haha, eller "fnask dojjor" ;)
Jag tyckte dom var döläckra så jag slog till! :) Älskar öppen-tå-skor och de är säkert ascoola till svart!
För 9.99 dollar fick jag ett par riktigt riviga fnask dojjor haha!

Eller vad tycks? Too much?





Sen när vi kom hem så väntade ett födelsedagspaket från Hannah!!! Var rädd att det var kommit bort i posten så jag blev så glad! (Var på posten dagen innan och kollade vad det var frågan om, de måste blivit skrajja och letat upp det ;)
Det var som om jag fick födelsedag igen med värsta lååånga brevet och massa gottigott snask från London :)
Tack gånger 1000, blev jätteglad!

Min gamla externa hårddisk crashade för länge sen så nu har jag äntligen beställt en ny, JAAAAA!
Så nu ska jag organisera på datorn och pyssla lite :)
Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilka snygga dojor !!! Oh vad billgt!!! kan du vara riktigt nöjd att du fyndade!!! Åh vad härligt födelsedags paket från Hannah :-)Mysigt...ha en bra dag helg själv hjärtat kram mamma

2011-03-27 @ 00:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se