En till Voucher :)

Hej! Nu är jag uppvilad efter många timmar av inspelningar av TV-serien "Exit 19 /The Protector" (Vet inte när de bestämmer sig om namnet :) De ville ha mig en extra dag till så jobbade till lite över 12 på natten i Fredags, men det var den roligaste dagen! Alla statister var så jyssta och man fick varm choklad och vi sjöng Happy Birthday till några i crewet...och att vara på set såklart, men det säger sig ju självt! :)

Känns alltid lika belönande att gå hem med en voucher i handen! En voucher är ungefär som ett kvitto på att man jobbat. Det är sånna fast SAG - vouchers man ska "samla" om man vill bli med i SAG. Då behöver man 3 st... plus en massa kosing att punga upp haha ;) AFTRA är enklare att gå med i, då betalar man "bara" 1600 dollar så e det klarrtt! :) (SAG & AFTRA = Unions, jag är "non union" alltså inte med i nåt "fack").

Här är min 3:e voucher från "Exit" serien:





Jag lånade polisbrickan från David som spelade polis ... ganska obvious kanske ;)



Officer Todd ;)
Det var dom två och en till jag var mest med mellan tagnignarna, det finns ju inget roligare än polishumor hehe ;)



Happy Happy utanför Stage 3 :)
(Vi spelade dock in på Stage 5-6 om jag kommer ihåg rätt :)

Jag är med i avsnitt 3 och 4 så det är många avsnitt kvar.. hoppas på recall!

Kram sålänge


Kommentarer
Postat av: mor

Jaha nu har det hänt igen .....jag har ju automatiska uppdateringar till min sida påFB men nu har jag inte fått .....får checka anslutn.till feeds har hänt förut ......vad roligt se bilderna här från setet!!!

2011-05-20 @ 09:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se