Final Countdown...

Idag är det exakt en månad kvar tills jag åker till Sverige så nu är det sista nedräkningen :) ... eller :( beror ju på hur man ser på det. Kommer ju sakna LA men framförallt kommer jag uppskatta att kunna vara med min familj och gamla goa vänner! Men såå mycket jag vill klämma in innnan jag lämnar denna stad! :)

Och mamma, hoppas du hade en fin mors dag, här har den bara börjat :)



Min underbara mamma, vad skulle jag göra utan dig?! Snart ses vi!!! :)

Nu ska vi iväg på pool party uppe på ett tak i Beverly Hills, fancy haha! Amerikanarna firar "Memorial Day" idag, så det ska bli kul!

Massa kramar ♥

Kommentarer
Postat av: mor

Tack tack mitt kära <3 nu idag tisdagkväll fick jag detta .....blivit något knas på min uppdatering från blogpost tydligen nu igen .....gick in själv o kollade för säkerhets skull om du skrivit något nytt !Å här var detta Tack tack älskade du <3 Vad mysigt med poolpartyt!! Ja snart ses vi Kram (LA ligger ju kvar för framtida besök eller boende sen)Skönt med lite Sverige igen ialla fall !KRAM

2011-05-31 @ 22:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se