Grekisk sallad bäst i Grekland?! :)

Åh vad underbart det har varit med massa sol i veckan (det är faktiskt inte alltid soligt i "Sunny California" ;)
Häromdagen satte jag mig uppe på taket i 30 graders sol med min grekiska sallad som var suupergod, men den saknade ju oliverna och den grekiska touchen... och salladen som jag brukar säga hehe, de har ju bara gurka och tomat :)

Allting blir så roligt i solen så jag blev ju tvungen att fota -och bildbevis på dödsorsaken om jag hade avlidit av löken haha den var såå sjukt stark! Luktar fortfarande lök haha!

Är grekisk sallad kanske bäst i Grekland...
Hehe ja jag tycker nog det, men min var ändå ganska nära :)





Här är utsikten från solstolen uppe på taket, lite Hollywood Hills och Hollywood gym haha!

Nu ska jag åka och träffa en kompis nere på The Grove, en jysste utomhus galleria men massa mysiga hak.
Ätligen lämna huset! Efter ha varit sjuk i dagar.

Kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: Rasmus Lindström

Hejsan, hoppas allt är bra idag!



Jag har varit inne på din blogg (laronja.blogg.se) några gånger den senaste tiden och jag måste säga att jag tycker att den är riktigt, riktigt bra.



Jag jobbar själv med en sajt som heter Luftgrop (www.luftgrop.se), där man kan söka efter billiga flygbiljetter och snart även hotell och charterresor.



Siten är 9 år gammal men jag har precis gjort om mer eller mindre allt.

Jag kommer att lägga upp en rubrik på Luftgrop som heter Våra Bloggvänner. Här kommer våra besökare enkelt kunna hitta riktigt bra resebloggar och jag skulle väldigt gärna vilja att du finns med. I utbyte skulle vi vilja ha en länk hos dig i sidfoten eller i menyn.



Det hade varit jätteroligt om vi kunde påbörja ett samarbete, lägg gärna ett mail!



Hälsningar,



Rasmus Lindström

Luftgrop.se



[email protected]

2011-05-06 @ 10:33:47
Postat av: mor

Hallå <3 ...vilken god sallad ser toppen ut på bilden!!!Skönt höra du fått lite sol och att du är bättre Kram

2011-05-06 @ 11:31:45
Postat av: mor

Sååå gott det ser ut....härlig bild på god sallad!!!Härligt höra du fått lite sol på dig o att du mår bättre! Kul förslag här ovan också !!!! kram

2011-05-06 @ 14:47:43
Postat av: hannah

sallaaaaaad i usaaaaa med ingriiiíd

2011-05-10 @ 02:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se