Kortfilm!

Ojojoj nu är det många olika projekt på gång, superkul! Jag har nämligen gjort en kortfilm under den senaste tiden som jag glömt berätta om. Och Igår hjälpte Emil mig att installera program och dona på min dator så jag kunde sitta och redigera min nya kortfilm, haha såå kul!

Det är om en tjej som är lite gulligt besatt av tränade killar haha..
Så, såhär ser väggen ut ovanför sängen, haha stackars Emil! Men allt för konsten!



Haha oj vad jag fick kämpa för att få tag på tidningar med killar i!
Det är ju bara massa nakna brudar överallt haha!



Satt till halv 3 på natten och redigera i "Final Cut Pro" för det var så himla kul :)

Idag får vi se vilket projekt jag fortsätter på...huvudsaken är att jag SKAPAR! :)
Det är ju det jag gör.. sa det till en som frågade häromdan vad jag gör.. "I create"!

Kram♥


Kommentarer
Postat av: mor

Haha vad roligt!!! Vilken sänggavel du skapat för filmen !!! Programmet ser avancerat ut där på datan,vad lik du är Livvan där på bilden så fort brillor kommer på så blir det så likt.Titel: Kreatör är strålande.......hoppas du får lön i någon form för mödan ......men tillfredställandet i skapandet är ju underbart.....Spännande att se filmen sen Kram

2011-05-10 @ 09:35:11
Postat av: BIG SIS

Förutom att du tydligen är lik mig på bild så verkar du ju ha gjort en film om mig:-). Vältränade killar

2011-05-10 @ 10:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se