Marina Del Rey

Marina Del Rey.. vad mer kan jag säga... Kungens Marina ;) Jag och Emil åkte ner på en liten tur och jag köpte med en sallad och åt vid havet (Emil hade ätit :)

Det är så himla fint där, det ligger söder om Venice Beach och är "lite finare" :) Massa söta färgglada hus och i ett litet område är det som ett litet mini Venedig med vatten och små-broar. Jättemysigt!







Idag är det regnigt och kallt så det blir nog innemysadag med massa pyssel!
Vi har stängt av värmen för det varit så sjukt varmt så nu får vi straffas hehe ;)
(Det är gasvärmare så lite meckigt att "tända igång" värmen igen)

Nu ska jag dricka varm choklad och väcka älskling som ligger och drar sig :)
Hoppas ni får en bra dag! Kram


Kommentarer
Postat av: mor

Åh vad mysig det ser ut!!!!Fina bilder som vanligt!..Detta var lite nytt ...inte sett bilder härifrån förut,tror jag.......Ha en bra dag själv <3 kram

2011-05-20 @ 09:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se