Resultat... :)

Hur kommer det sig att resultat är så himla tilfredställande?! När man gör och slutför något handfast... Lite eftermiddagsfilosofi ;) Som Robban Broberg säger "Målet e ingenting, vägen e allt" (allallallallallt :) vilket är väldigt sant.. MEN när man har slutfört något, när man passerat målet och fått ett resultat, det känns bra! :)

Har gjort klart lite grejer i dagarna som legat över mig och det känns kanon! :) Den här bilden får mig att tänka på detta och gör mig så glad. Det är när jag gjorde klart fotoalbumet för min och Emils Puerto Rico resa. Det gjordes klart ETT ÅR efter vi varit där haha.. men bättre sent än aldrig! :)



Älskar gamla hederliga fotoalbum! Ska sortera ut till nästa album, ett LA album.. eeh har ca 10.000 bilder att välja på HAHA wish me luck ;)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: mor

Så härligt ....håller vekligen med....både Robban o dig!!! Skönt att du fått lite sådant gjort....vet precis vad du menar!!! Men LA album lät tungt lol Kram

2011-05-03 @ 09:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Resor Blogg listad på Bloggtoppen.se